از سر نو غزل خانوم...

غزل، رباعی، حرف

از سر نو غزل خانوم...

غزل، رباعی، حرف

پرونده ام خالی است

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۵۷ ق.ظ

به خودم و زندگی ام نکاه میکنم. تنها دلخوشی ام به چه بوده؟ به اینکه شاعرم؟ شاعری که کار نیست. شاعرم که شاعرم. به کجا رسیده ام؟ چه کرده ام؟ چه تاثیری در جهان و بر جهان داشته ام؟ پرونده ام خالی است. شرمنده ام از خودم. خدا من را ببخشد. تنبلی، خسران، بیهودگی، روزمرگی، خواب، خور و خواب، خیال، بی انکیزگی، ناامیدی. اینها دستاورد من بوده است. کاری نکرده ام. حتی یک ... بگذریم. بیشتر خودم را خجالت ندهم.

خدایا من را ببخش. کمکم کن. همین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۸
جواد شیخ الاسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی